REKLAMACE

Postup pro uplatnění reklamace:

K reklamovanému zboží přiložte:

  • Fakturu, či kopii faktury
  • Reklamační protokol (ke stažení zde)

Zboží následně pečlivě zabalte a odešlete na adresu:

PRODACON s.r.o.
Lískovec 393
738 01 Frýdek-Místek

Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dní.

V případě, že si ohledně vady na zařízení nejste jistí, doporučujeme si nejdříve detailně pročíst návod k použití a kontaktovat nás emailem na info@xobojky.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení